دومبن همایش کشوری هماتولوژی از صبح امروز با حضور دکترابوالقاسمی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد در محل سالن دکترجوادی بیمارستان شهیدصدوقی یزد آغاز به کار کرد.

یزدفردا: دومبن همایش کشوری هماتولوژی از صبح امروز با حضور دکترابوالقاسمی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد در محل سالن دکترجوادی بیمارستان شهیدصدوقی یزد آغاز به کار کرد.

به گفته دکتر هاشمی دبیر علمی این همایش 400 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال گردیده است که 250 مقاله برگزیده شده اند .

 دبیر علمی دومین همایش  سراسری هماتولوژی بیماریهای خونریزی دهنده ، طب انتقال خون، مراقبتهای پرستاری ، تازه های انکولوژی کودکان  و بررسی کم خونی ها دهنده را از جمله اهداف این همایش عنوان کرد و افزود:  علاوه بر این  تازه های انکولوژی های کودکان نیز بررسی می شود .

دکتر اعظم السادات هاشمی دبیر علمی این همایش ضمن بیان مطالب فوق اظهار داشت: خلاصه مقالات همایش هماتولوژی به صورت انگلیسی در ژورنال  انگلیسی زبان  (AJPHO)  چاپ خواهد شد. 

دکتر هاشمی در مورد نحوه استفاده عموم از مطالب آموزشی این همایش گفت : همزمان با برپایی همایش ، همایش مردمی  با محوریت پیشگیری از بروز چاقی و اضافه وزن نیز طی دو روز در پارک آزادگان صفاییه  جهت استفاده عموم با همکاری مرکز بهداشت برگزار می گردد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا